Egy történet a tojásról

Kategória: Gondolatok | Cikk Gyors olvasása
MEGOSZTÁS

Minden a marketing!! Avagy hogyan vegyél ocsmány, büdös édességet vagyonokért?

Akinek van gyereke, vagy már látott a közelében, az tudja, mennyire válogatósak tudnak lenni. A lányom azzal tette próbára a türelmemet egy időben, hogy mindig más részét szerette a tojásnak, és mindig máshogy elkészítve. De komolyan. Egyszer a sárgáját (de csak azt!), egyszer csak a fehérjét, aztán megint a sárgáját, aztán egyik sem, aztán megint a fehérjét…ezt általában két heti turnusokban. És egyszer rántottának, aztán tükörtojásnak, majd omlettnek, aztán főtt tojásnak, sorolhatnám napestig. Gyengébb idegzetűek vagy engem néznek komplett idiótának, vagy a gyereket intézetbe valónak. Néha én is osztottam mindkét nézetet.

Egy történet a tojásról

De a lényeg!

Hogyan lehetséges azt elérni, hogy egy ilyen finnyás gyerek önként és dalolva egyen hányás-, záptojás-, és takony ízű cukorkákat? Nagyokat visongva az unokatestvérével, miközben videóra veszik, ahogy a másik épp valami undorítót vesz véletlenül a szájába…

Ez a marketing. Amikor élelmes vállalkozók megcsinálják a népszerű Harry Potter-es filmben szereplő csodacukorkát, aztán elkezdik népszerűsíteni. És ahogy megtelik az internet járványszerűen hasonló videókkal, ahogy ezt a gyerekek látják, és ahogy a szüleik fülét rágják, hogy vegyék meg azt a szemtelenül drága (23.556 Ft/kg!!!!), 1000%-os haszonnal eladott vackot.

És a szülő megveszi. Mondhatsz bármit, én is nagyokat röhögtem, miközben izgultam, hogy éppen melyik ízűt fogja az egyetlen kislányom „megnyerni” magának. És még szerencsésnek mondom magam, hogy csak „nedvestörlő” ízűt markoltam ki a kupacból hosszas kérlelés után.

Szóval egy biztos, egy jóeszű vállalkozónak, aki nemcsak megcsinálta, hanem elindította a csodacukor vírusmarketingjét, lefőtt a kávé...

Vissza

Címkék : marketing, vállalkozó, történet

Hozzászólások :

Csatlakozz a beszélgetéshez!

Oszd Meg a Cikket :


Szerző

Palánkai Gábor

15 éve vezetek sikeres cégeket. Voltam már sportszer üzletlánc vezetője, 160 férőhelyes étterem vezetője, logisztikai cég vezetője és felépítettem két kirobbanó sikerű autószalont is. Ez idő alatt kialakítottam egy bizonyítottan működő cégvezetési módszertant, ami minden iparágban, minden cégnél bevált.

Kapcsolódó cikkeink:

Iratkozz fel és nem maradsz le semmiről. Szólunk, ha frissül a cikk vagy számodra érdekes témákról írtunk.